Over de regelkaart

Wanneer je een uitvaart moet regelen dan nemen emoties vaak de overhand, Voorheen maakte je dan eerst een afspraak met een uitvaartondernemer. Hij of zij kwam dan langs om de locatie, de kist, de dienst, de bloemen, de kaarten, etc., etc. te regelen.  In dit korte bezoek moest je veel veel belangrijke beslissingen nemen die bepalend zijn voor de kosten van de uitvaart. Wij vinden dat dit niet  overhaast moet gebeuren. Een uitvaart voor een dierbare organiseer je immers maar één keer.

 

Hoe werkt de regelkaart?

Stap één begint altijd bij het invullen van de basisgegevens van de overledene. Hier bestaat de mogelijkheid om de emailadressen van twee contactpersonen toe te voegen. (niet verplicht). Na het verzenden van dit formulier is de basis voor het digitale en persoonlijke uitvaartdossier gelegd.

Vervolgens kun je los van elkaar de formulieren van de regelkaart invullen en verzenden. Jij ontvangt altijd direct een kopie op het opgegeven emailadres.

Een nieuwe generatie uitvaartverzorging

Het Uitvaartzorgbureau is een onderdeel van UGN, dat sinds 2017 uitvaarten verzorgt waarbij de consument zelf de regie in handen houdt. Hiervoor hebben we de regelkaart voor de uitvaart ontwikkeld. De wereld wordt immers steeds ‘digitaler’. Wij bieden met de regelkaart jouw eigen digitale uitvaartdossier waarop je op eenvoudige wijze en in je eigen tempo een uitvaart tot in de kleinste details kunt regelen. Wij vinden het belangrijk dat je  keuzemogelijkheden hebt en dat je precies weet wat de kosten zijn, zodat het onderaan de streep geen verrassing is wat de uitvaart gaat kosten.  Transparant,  en lage drempel. want zo hoort dat. Tenminste, dat vinden wij.